Alle foto's weer van een commentaar voorzien, en gelijk de nominatie's uitgedeelt.
Gezien de inzendingen, toch weer een geslaagde opdracht.
Ben wel benieuwd wie er met de prijzen van door gaan.
Gr, Cor. _________________ Canon gebeuren
Gender: Male Age: 58 Joined: 23 Nov 2005 Posts: 2331 Location: Utrecht
Posted: Sat 07 Feb 2009, 16:24 Post subject:
Heb ook een nominatie gepleegd, na een fikse zureregen aan commentaartjes.
Werd wel een beetje misselijk van de mierzoete suikercommentaartjes. Zoet-an-sich is geen punt. Maar zoet-zonder-zinnigheid word ik een beetje lauw van.
Meisjes, bijt eens van je af. Dat meisjes van zich af kunnen bijten weet ik uit ervaring. Doe het ook eens hier. Jullie kunt het! _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
Vanavond is jullie laatste kans om nog nominaties uit te delen voor deze seizoensopdracht wanneer je dat nog niet gedaan hebt! _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Posted: Sat 07 Feb 2009, 19:14 Post subject:
Ik heb me van commentaren onthouden, omdat je vaak in herhaling valt. Wel nominaties uitgedeeld.
Ik vind het jammer dat sommige er bij moeten vermelden wat er te zien is. Het is juist zo leuk om als "outsider" de letters/cijfers te viinden. Dan heb je dus een perfecte foto.
Ik heb ook (de meeste) foto's van commentaar voorzien. Geprobeerd dit te doen zonder de andere commentaren te lezen, dus het kan idd wat dubbel zijn. Het was lastig, omdat ik zelf helemaal niks ingezonden had om echt kritisch te zijn (ik kon zelf niks verzinnen en ben ook nauwelijks aan het fotograferen geweest).
En de winnaars zijn weer bekend: Els, Johan en Kees van harte gefeliciteerd met de ereplaatsen _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Posted: Sun 08 Feb 2009, 8:22 Post subject: Seizoensopdracht Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd Els, Johan en Kees. Jullie zijn m.i. terechte winnaars. Goede foto's, goed voldaan aan de opdracht.
Zelf vond ik het een uitdagende opdracht. Het was voor het eerst dat ik meedeed. Met veel plezier. Iedereen ook bedankt voor de nominaties. Zie uit naar de volgende opdracht.
groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
Els, Johan en Kees (de drie Toppers) van harte gefeliciteerd !! Ben benieuwd wat de volgende seizoensopdracht wordt, en hopenlijk heb ik dan wat tijd om mee te doen
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Inderdaad, de besten hebben gewonnen. Gefeliciteerd!
@ Gerard Roest: bedankt voor de nominatie. Dit was voor mij de tweede keer dat ik meedeed aan de seizoensopdracht. Ik vond het erg moeilijk en de commentaren waren divers. Maar, de foto is wel bewust in het kader van deze opdracht gemaakt.......
Deze nomi geeft mij meer zelfvertrouwen om ook in de toekomst aan deze opdrachten mee te doen. Bedankt!
M.vr.gr. Jacqueline. _________________ Canon EOS 60D, Canon 100mm Macro L IS USM, Canon 70-300mm IS USM, Canon 17-85mm IS USM, Canon 50mm 1:8, Kenko tussenringen, Lensbaby Composer
-------------------------------------------------------
www.jager-fotografie.weebly.com
Els, Johan en Kees, van harte gefeliciteerd met jullie winnende foto's. Jullie foto's staken er voor mij met kop en schouders bovenuit. Dat is ook wel te zien aan het aantal nominaties.
Ik vond het deze keer best een moeilijke opgave, maar wel een uitdaging. Ben benieuwd naar de volgende.
Els, Johan en Kees van harte gefeliciteerd. Jullie alledrie laten de rest met een straatlengte achter wat betreft het aantal nominaties. Dik verdiend.
Mvg. Martine
Gender: Male Age: 56 Joined: 24 Nov 2006 Posts: 241 Location: Oss
Posted: Sun 08 Feb 2009, 12:42 Post subject:
Els, gefeliciteerd met de beste foto voor de seizoensopdracht.
Ook Johan en Cees gefeliciteerd met tweede en derde plek.
Groet David. _________________ Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8
Ik heb genoten van de inzendingen, iedereen is er heel creatief mee omgesprongen.
vr.gr. Jannie _________________ Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum