Johan en Kees gefeliciteerd met jullie tweede en derde plaats.
Iedereen bedankt voor de nominaties. Ik zag net pas hoeveel en dat aantal brengt me toch wel even in verlegenheid. Bedankt allemaal!
Ik vond het leuk weer eens aan een opdracht mee te doen.
De vorige opdrachten schoten er vaak bij in, omdat ik of geen geschikte foto had of gewoon geen tijd voor de commentaren.
Deze opdracht had ik beide wel.
Het aantal deelnemers viel mij toch wel wat tegen, minder dan bij vorige opdrachten. Ondanks dat zaten er interessante foto's tussen.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe opdracht en hoop op een boeiende uitdaging, waarbij weer veel fotografen mee zullen doen.
Gender: Male Age: 68 Joined: 08 Feb 2007 Posts: 42 Location: Terheijden
Posted: Sun 08 Feb 2009, 19:44 Post subject:
Els en Kees ook proficiat van mij , verder wil ik iedereen bedanken voor de commentaren en nominaties . Het was een leuke maar moeilijke opdracht. Nu maar afwachten wat de volgende wordt. Mogelijk oud en nieuw samen ? . Het is maar een idee.
gr Johan _________________ Nikon D7000 , Sigma 18-55 mm , Sigma 55-200mm , Sigma 105 mm Macro , Nikon 70-300mm.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum