Rob, Cor, Ron en Cees van harte gefeliciteerd. Verdiende winnaars.
Ook wil ik iedereen bedanken voor de commentaren en voor de nominaties op mijn foto's. Ondanks dat het best een moeilijke opdracht was, was het weer leuk om mee te doen.
Ik kijk alweer uit naar de volgende opdracht.
Gender: Male Age: 33 Joined: 11 Mar 2007 Posts: 36 Location: Zwijndrecht
Posted: Mon 20 Apr 2009, 16:57 Post subject:
Allemaal van hartelijk dank voor deze ereplaats
ook Cor en Ron en Cees natuurlijk van harte. Een eer om met jullie op het podium te mogen staan.
'k ben nu in overleg met de mods over de nieuwe opdracht
jullie horen het zo spoedig mogelijk na goedkeuring.
Gender: Female Age: 72 Joined: 02 Jan 2009 Posts: 7 Location: bergen op zoom
Posted: Mon 20 Apr 2009, 17:27 Post subject:
Iedereen die heeft meegedaan aan de uitdaging van de interactie wil ik bedanken voor de inzendingen. Het is erg leuk om ieders kijk op dit onderwerp te zien én te vergelijken. Het is een mannenpodium deze keer ( biertje erbij dan maar?? ) Heren, van harte....dames, nu wij weer? Op naar de volgende opdracht. _________________ Nikon D80, Nikon 18-200, Sigma 105 macro, Nikon 70-300, Nikon 800 flitser
Ik heb genoten van alle inzendingen, de opdracht is door een ieder op z'n eigen manier ingevuld. Hele creatieve opnames.
Een volgende keer hoop ik weer mee te kunnen doen.
Ik ben reuze benieuwd naar de volgende opdracht.
vr.gr. Jannie _________________ Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
Posted: Mon 20 Apr 2009, 19:25 Post subject:
Rob gefeliciteerd! Ik vond jou foto de beste,
Cor, Ron en Cees ook gefeliciteerd met jullie tweede en gedeelde derde plaats! _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Gender: Male Age: 67 Joined: 16 Oct 2005 Posts: 97 Location: Barneveld
Posted: Mon 20 Apr 2009, 19:54 Post subject:
Rob, Cor en gefeliciteerd met jullie welverdiende plaatsen. Ron natuurlijk ook, het is een eer dat wij met ''n tweeen de derde plaat mogen innemen. Ben erg benieuwd wat Rob voor de volgende opdracht voor ons in petto heeft. Wacht met spanning af . Idereen bedankt voor de commentaren en nominaties op mijn foto's
Groet cees. _________________ FUJI Finepix S9500,
Cannon EOS 400D, Kitlens, 200mm lens, Tamron 90 mm 2.8 macrolens.
Rob gefeliciteerd met het behalen van de 1e plaats !! Wat mij betreft een terechte winnaar. Ook de andere van harte gefeliciteerd !
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Rob, Cees en Ron ook van harte, voor mij is het ook een eer om tussen jullie in te staan.
Ben benieuwd wat Rob in petto heeft, voor de nieuwe opdracht.
Gr, Cor.
@ Vindt alleen jammer dat alle foto's zo weinig bekeken zijn. _________________ Canon gebeuren
Alle winnaars gefeliciteerd!
Ik vond het leuk om zo veel heel verschillende interactiefoto's te zien en lastig om te nomineren, want er waren veel prachtige foto's bij. Ik ben benieuwd naar het thema van de volgende opdracht.
Ook namens mij alle winnaars gefeliciteerd, leuk om al die verschillende inzendingen te zien. Groet Tom _________________ Sony DSRL700 + + Tamron 90mm macro lens.
Canon 7dII+ Canon R6 + 300mm F4.0 IUSM + 1.4 extender + 17-85mm Canon + Canon 500mm f4m+ RF100-500
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum