Posted: Thu 13 Apr 2006, 10:58 Post subject: "Nieuwe" Moderator
We zijn als Nederpix-team heel blij dat we een nieuwe moderator er bij hebben weten te strikken Vanaf vandaag zal Arjen Drost ons komen versterken bij het beoordelen van de nog steeds groeiende stroom foto's!
Arjen, veel plezier gewenst bij deze mooie taak. _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Posted: Thu 13 Apr 2006, 11:03 Post subject: moderator
Moet ik je nu feliciteren of sterkte wensen Arjen ???? Ik zag idd al wat "balletjes" achter je naam die ik niet eerder had gezien.... Bij dezen succes met het beoordelen van de talloze foto's die hier worden aangeboden.
gr.Ben
Posted: Thu 13 Apr 2006, 16:44 Post subject: Van harte
Bij deze sluit ik mij van harte aan bij mijn voorgangersters.
Hoewel overbodig natuurlijk, wens ik je veel wijsheid toe.
Overbodig omdat je het anders niet zover gebracht zou hebben.
Rust, kalmte en niet alleen kennis van de natuur zal je van pas komen om, net zoals bij de andere moderatoren, alles in goede banen te leiden.
Vriendelijke groet,
Wim
Last edited by Wim de Louwere-Landauer92 on Sat 20 May 2006, 9:53; edited 2 times in total
Nou Arjen, gefeliciteerd en sterkte, verder veel wijsheid en vooral geduld. Ik zou je bijna ook een dikke huid toewensen, maar dat staat toch een beetje raar
Gender: Male Age: 61 Joined: 23 Jan 2006 Posts: 38 Location: De Meern
Posted: Thu 13 Apr 2006, 18:51 Post subject: das nou k.... arjan
Ik bedoel uiteraard klasse. Klasse dat je bereid bent je leven op te offeren aan ons zooite ongeregeld en als dank al het kommentaar voor niets tot jou te nemen
Goed zaak dat er een kenner bijkomt. _________________ Olympus E3 en Olympus E510 met 18-45mm, 50-200 mm, makro 35 mm, 1.4 en 2.0 converter en de Zuiko ED 300 F2.8, Manfrotto driepoot en natuurlijk een schuiltentje.
Dank allen voor de lovende woorden. Ik hoop dat jullie het makkelijk voor me (en de overige mods) maken door alleen jullie beste foto's in te sturen. Dan hoef ik alleen op "goedkeuren" te klikken.
En verder hoop ik dat we het gewoon een beetje gezellig houden, en weer gaan genieten van elkaars foto's.
Gender: Male Age: 61 Joined: 19 Mar 2006 Posts: 47 Location: Haarlem
Posted: Fri 14 Apr 2006, 20:23 Post subject:
Hoi Arjen, Succes bij het beordelen van de vele mooie en interessante fotos, een hele klus ! Gr, Bert _________________ Nikon D200, 18-200 VR, AFS 300 F4, TCEII 1.4, 80-400 VR, Sigma 150 Macro
Gefeliciteerd Arjen.
Een beetje versterking is best welkom denk ik.
Gr. Henk _________________ Canon 6D met wat tele en macro glaswerk. Plus de Panasonic Lumix DC-G80 , Leica DG 100-400mm, macro 60cm . Monopod en Manfrotto driepoot.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum