Posted: Sat 27 Jun 2009, 18:32 Post subject: vakantie en inbrekers
Ik zie de laatste tijd een aantal berichten over vakanties. Harstikke leuk natuurlijk maar wees voorzichtig met wat je meedeelt in dat soort berichten (zeker als je je eigen naam gebruikt woonplaats aangeeft ed) . Inbrekers hebben ook internet en lezen mee. Ik zou zelf dus zeker de periode niet precies noemen....
Gender: Male Age: 34 Joined: 16 Jun 2006 Posts: 289 Location: Sliedrecht
Posted: Sat 27 Jun 2009, 21:02 Post subject:
Jep, las dit artikel ook... Moet niet gekker worden he!
Ach, ik blijf deze zomer lekker vanuit huis actief, maargoed... de fotograaf heeft wel eens leuke apparatuur!
Schijnt dat er de laatste tijd ook veel uit vouwwagens gejat wordt, gewoon slaapcabines die van buitenaf worden opengesneden enzo.
Ook al enkele malen terwijl de kampeerders er gewoon in waren.
grtss _________________ www.beverskijken.nl facebook.com/beverskijken
Posted: Sun 28 Jun 2009, 12:18 Post subject:
Jep te gek voor woorden, helaas wel de realiteit...maar euhhh als ik op vakantie ga, dan gaan mijn fotografiespullen allemaal mee ..en in mijn pinhole camera is toch niemand geinteresseerd _________________ Workshops en fotoreizen, meer info zie op mijn website.
Last edited by Andrew George on Sun 28 Jun 2009, 20:08; edited 1 time in total
Gender: Male Age: 54 Joined: 18 Nov 2006 Posts: 578 Location: Heteren
Posted: Sun 28 Jun 2009, 19:49 Post subject:
Bericht is de wereld ingebracht door een verzekeringsmaatschappij. Slimme manier van gratis reclame maken. Is door de media gretig opgepakt, dus dat is dan wel weer slim bedacht. Maar in hoeverre dit echt een probleem is? Hmm. ik weet het niet. Lijkt me meer een gevalletje van hoe verkoop ik nog net wat meer verzekeringen voor de vakantieperiode of ben ik nu te cynisch?
Bendiks
P.s. neemt zijn fotoapparatuur mee op vakantie.
Verder niet veel te halen... _________________ Nikon spul.
www.bendiks.nl
Posted: Sun 28 Jun 2009, 20:02 Post subject:
@Bendiks: Voorkomen is beter dan genezen
In Ijsland denk je redelijk veilig te zijn, mooi niet dus, zelfs niet in een grote vlakte waar je "alleen" denkt te zijn, maar ik ben het voorval voorkomen.
Wist niet dat pinhole camera's zo gewild waren _________________ Workshops en fotoreizen, meer info zie op mijn website.
Posted: Sun 28 Jun 2009, 20:21 Post subject:
Bendiks,
Ik weet dat het door een verzekerings maatschappij onder de aandacht is gebracht en dat het daarom verdacht is.
Laat ik het zo zeggen dat ik het niet vermeld (en al jaren niet), maar een ieder is dat natuurlijk vrij om te doen. Ik zal ook geen dozen van bv een nieuwe TV,computer,stereo vullen met oud papier en dan aan de weg zetten. Mensen over de vloer is prima maar dan wel bekenden en op uitnodiging
Het verdwijnen van spullen uit huis is voor de meeste mensen het kleinste probleem (de verzekering vergoed toch wel). De inbreuk van de privacy is het grote probleem bij inbraak !!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum