Verwijderd wrote: |
Gewoon een beetje rondkijken Peter en wanneer je dit ziet:
http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=68567 heb je grote kans op bronstplaten ![]() gr.Ben |
meesternathan wrote: |
ik keek even naar de 'prachtige' foto van al die mensen die de herten aan het fotograferen zijn. Ik vroeg me even wat dingen af. Waar is dit precies? Is het daar altijd zo druk? Kan je daar zo met de auto naar toe rijden, zonder entree te betalen voor Hoge veluwe?
Wat is de beste tijd om te gaan? |
Staander wrote: |
Peter,
de bedoelde locatie is idd op de HV, de Wildbaanweg. ik kom er net vandaag, maar er is nu nog geen bronst waar te nemen. als je bv. bij de ingang Otterloo het park ingaat en dan rechts af de weg in richting Schaarsbergen, dan kom eerst langs het museum en vervolgens automatisch langs de wildbaanweg. vanag Schaarsbergen rijdt je automatisch richting de Wildbaanweg. als je van dichtbij foto's wilt maken, zul je er heen moeten en de rest vergeten. niet kijken naar al die mensen, maar gewoon foto's maken. voor de overige terreinen is het altijd maar afwachten of je herten tegenkomt en dan ook nog kan fotograferen. succes Staander |
Joep Tomlow wrote: |
Het is al vaker aangegeven hier maar toch; ook al lijkt het alsof het druk is, uit eigen bezoeken merkte ik dat het overgrote deel van de aanwezigen zich voorbeeldig gedraagt (erg rustig!). Dus veel last zul je er niet van hebben. En waarom zitten die herten nou op die plek? Simpel; er komt iedere avond een jeep met een grote kist met appels langstuffen, dus je krijgt waar voor je entreegeld ![]() |
Micha Gerke wrote: |
jullie weten presies waarom de hobby fottografen niet in het beeld willen komen
![]() |