Quote: |
Mijn recente vossenproject is helaas tot een vroegtijdig einde gekomen. Hierbij het verhaal van vijf enerverende dagen, waarin ik de foto’s kan maken die ik voor ogen had, maar ook word geconfronteerd met de zwart-witte houding van mensen ten opzichte van de vos, en uiteindelijke met een ethisch vraagstuk blijf zitten. |
Meneer V van de faunabeheereenheid had duidelijk jarenlange ervaring in het tonen van zijn pasje, dat net zo verweerd en onleesbaar was als zijn gezicht. Wat ik dacht dat ik aan het doen was. ‘Foto’s maken’. Waarvan dan wel. ‘Zucht…van vossen’. Of dat zomaar kon. ‘Jawel hoor, met dit knopje maak je een foto’. Dat bedoelde hij niet. |
De boswachter zei destijds dat ie het zo mooi vond dat een jong persoon als ik nog geiinteresseerd was in de natuur, dat ik onbeperkt toegang tot het bos kreeg. |
Marcel van Kammen wrote: |
maar wij friezen zijn ook iets nuchterder aangelegd. |
Marcel van Kammen wrote: |
Willem, ik bedoel dat friezen over het algemeen zich iets minder snel druk maken. Dat is geen verwijt naar de rest van Nederland,alleen een compliment naar de Friezen ![]() |
wblink wrote: | ||
Als je dat denkt mis je een behoorlijk stuk ....... Succes. |
Arjen Drost wrote: | ||||
Maak je toch niet zo druk joh ![]() |
Jaap Blom wrote: |
Ach als je werkoverleg hebt met Limburgers, praten die onderling ook gewoon in het Limburgs met elkaar, gewoon tijdens het overleg en bovendien functioneel. Inclusief managers!! En dat is NU! en niet 35 jaar terug. Waar kun je je druk over maken? |
Jaap Blom wrote: |
Doe dit ergens anders !!!! |
M. Janssen wrote: |
Schandalige vertoning van deze amateur SA'er. Wie niet op een verantwoorde wijze met z'n "speciale" bevoegdheid om kan gaan, moet gewoon weer worden gedegradeerd tot de heikneuter die die hij weze is. |