Gender: Male Age: 59 Joined: 07 Sep 2005 Posts: 150 Location: Hof van Twente
Posted: Sun 25 Oct 2009, 14:22 Post subject: Primeur: Autodeurstatief
Zonder enige trots onder stoelen of banken te steken kan ik weer een nieuw artikel uit eigen stal presenteren.
In eerste instantie uit pure eigen behoefte heb ik twee jaar (je zou het niet zeggen) gedacht, gewikt en gewogen over het maken van een mogelijkheid om met een statiefkop vanuit de auto kunt fotograferen. Veel fotografen hebben zo hun eigen oplossing bedacht en uit een combinatie daarvan heb ik me laten inspireren. Toen het idee wat serieuzer werd en ik er met de Duitse firma Eckla (de makers van de transportkar) over aan de praat kwam waren zij zo enthousiast dat ze het op hebben gepikt en we samen tot een in mijn ogen mooi product zijn gekomen; het Eckla-Eagle autodeurstatief. Eckla gaat hem internationaal verkopen aan fotografiewinkels en CameraTools heeft de verkooprechten voor de Benelux gekregen.
Alle informatie is vanzelfsprekend op mijn website te vinden maar hier al vast een plaatje om een eerste indruk te krijgen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum