Ik zou hem gewoon als 2de body gebruiken, dan hoef je in het veld ook geen lenzen te verwisselen en zo stof op je sensor vermijden.
Ik heb overigens 3 Canons de laatste 6 jaar gebruikt en heb er nooit problemen mee gehad ondanks mijn wat ruige manier van gebruik
Ik denk dat het gewoon botte pech is wat bij elk merk en type camera kan overkomen. _________________ Canon 5D mark2, Canon 24-70mm f/2.8L, Sigma AF 15-30mm f/3.5-4.5 EX DG, Sigma 70-200 f/2.8.
Gender: Male Age: 31 Joined: 30 Jan 2009 Posts: 205 Location: Lieren
Posted: Fri 18 Jun 2010, 10:34 Post subject:
Maar de pech aan de camera's heeft gelukkig geen invloed gehad op de uitslag van het examen
GESLAAGD!!!
Mijn 2e 40D komt vandaag nog op marktplaats te staan, als er iemand nog interesse voor heeft.
Gr,
Wouter _________________ www.natuurfotowouter.nl
Canon Sigma Gitzo Wimberly
HE WOUTER,
Van harte proficiat met je slagen. Geweldig hoor. Onze dochter kreeg gisteren ook te horen dat ze geslaagd is zonder onvoldoendes.
Geniet ervan
Mvg. Martine
Gender: Male Age: 31 Joined: 30 Jan 2009 Posts: 205 Location: Lieren
Posted: Mon 28 Jun 2010, 17:29 Post subject:
Ja hoor, natuurlijk als ik mijn camera weer nodig heb gaat hij STUK!!!!
Zaterdag op het 40-jarig jubileum van de ouders van mn zwager ingehuurd als fotograaf, gaat mn camera stuk!!!
Het was weliswaar de reservecamera die ik 2 dagen daarna wilde verkopen, maar toch...
Voor de duidelijkheid: ik heb een camera gehad die sluiterproblemen had, en eentje waar de electronica stuk van was.
Nu heeft die met de sluiterproblemen de electronica stuk.
Balen, kan ik hem weer niet verkopen.
Ik denk er steeds meer aan om ze allebei te verkopen als die ene gemaakt is, en om dan een 7D ofzo te gaan kopen.
Hoewel ik zeker bij Canon zal blijven vind ik het wel heel jammer
Gr,
Wouter _________________ www.natuurfotowouter.nl
Canon Sigma Gitzo Wimberly
Voor reparaties van Canon apparatuur is er voor mij maar één adres: Rofa Repair in Den Haag. Ik heb al mijn body's tot nu toe (voorheen 2x 20D en nu 2x 30D) en lenzen altijd bij hun in onderhoud/reparatie en zij hebben gewoon super service en niet duur ! _________________ Canon EOS 30D, 70-200L2.8, 17-35L2.8, Sigma 50-500, Tamron 90mm macro
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum