Ik ben een beetje aan het worstelen om de 'juiste' instellingen in mijn D300 te krijgen. Ik zou wel eens willen weten wat voor instellingen jullie gebruiken. Misschien is het het makkelijkst om mij bijv. de ncsetup1.bin te sturen, want deze kan ik in de camera laden en ook bekijken.
Als je dit wilt, stur dan een pb, zodat ik mijn email adres kan doorgeven (want ik denk niet dat je aan pb attachements kan hangen).
Alvast bedankt, en overeenkomsten zal ik hier delen.
Gr. Erwin
Gender: Male Age: 58 Joined: 23 Nov 2005 Posts: 2331 Location: Utrecht
Posted: Thu 08 Jul 2010, 20:41 Post subject:
Dat is wel een takkewerk hoor, om dit allemaal neer te pennen...
kom een keer op de koffie. dan wil ik het graag laten zien. _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
Ik heb een xls file klaar gezet:
http://hotfile.com/dl/53570942/78b6b85/D300_EMvdB.zip.html
Deze sheet is gemaakt met als uitgangspunt een spreadsheet van Frankie Geuzens (die daarna helaas het geheel nooit meer heeft bijgewerkt), met aanpassingen zoals ik denk ze als UITGANGSPUNT te moeten gebruiken.
Voor degene die het willen gebruiken, er zit een wachtwoord op de sheet; D300 en je kunt je eigen aanpassingen maken.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum