Gender: Male Age: 35 Joined: 22 Aug 2010 Posts: 4 Location: Valthermond
Posted: Sun 22 Aug 2010, 12:12 Post subject: Nikon Coolpix L100
Hoi!
Ik heb bijna een jaar mijn nikon Coolpix L100.
Ik maak regelmatig foto's van de natuur, insecten en dieren maar ik kom er niet helemaal uit.
Ik heb gezien via de website van NGfotocommunity gezien wat de metadata is van mijn camera bij een bepaalde foto:
Ik had/heb de Nikon coolpix 4800. Om macro's te maken moet je hem instellen op close-up(het tulpje) zo was het toch met die van mij. _________________ Canon 70D -
Canon 100mm macro IS -
Canon 17-40mm -
Canon 50 mm 1.8 -
Canon 10-18mm
Manfrotto tripod
Canon 480 ex 2
Gender: Male Age: 35 Joined: 22 Aug 2010 Posts: 4 Location: Valthermond
Posted: Sun 22 Aug 2010, 18:54 Post subject:
Hey,
bedankt voor de reacties.
Maar zoals het op mijn Coolpix L100 werkt: Ik heb een fotostand menu:
- Museum
- Nachtportret
- Landschap
- Portret
- Close-up*
- Tegenlicht
etc.
* De close-up stand, is de auto macrostand. Ik kan ook met de 'museum' stand de macro instellen, door de tulpjes te selecteren, maar dan werkt het precies hetzelfde als de gewone close-up stand, maar dan zonder poespas en maakt ie sneller een foto.
Ik heb nog op google uitgevogeld of er een andere lens op mn toestel kan, maar dat is al niet mogelijk. Heb vanmiddag andere foto's gemaakt van onze vlinderstruik met statief en op meer afstand, die foto's zijn wel scherp. _________________ - Nikon Coolpix L100 -
** Mac user **
Flickr Photostream
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum