Posted: Thu 26 Aug 2010, 14:58 Post subject: Te koop aangeboden: Sigma zoom-lens 50-500mm
In verband met de aanschaf van een ander objectief bied ik mijn Sigma AF-MF Zoom lens APO 50-500mm f/4-6.3 EX DG voor Nikon ter overname aan. De lens is gekocht in september 2006. Volgens mij is de lens in prima mechanische en optische conditie. Hij is altijd voorzien geweest van een neutraal filter van het merk Marum. De lens zelf toont zeer lichte gebruikssporen. De statiefgondel toont niet meer dan de gebruikelijke tekenen van slijtage. De originele voor- en achterlensdoppen, de hoes en de gebruiksaanwijzing zijn nog aanwezig. Zo nodig kan ik de nota van destijds overleggen. De vraagprijs voor objectief + filter is € 600,-.
Vriendelijke groeten,
A.R. Janssens _________________ Nikon-camera's en objectieven, Gitzo-statieven
Last edited by A.R. Janssens on Tue 31 Aug 2010, 19:56; edited 1 time in total
Gender: Male Age: 55 Joined: 19 Mar 2009 Posts: 3142 Location: Hoenderloo
Posted: Thu 26 Aug 2010, 16:26 Post subject:
Het schijnt dat foto Konijnenberg momenteel veel lenzen opkoopt. Mocht je hem niet kunnen verkopen (wat ik me niet kan voorstellen) kun je hen altijd even bellen/mailen.
mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo _________________ mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo
Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum