Quote: |
Er zal worden gekeken of gebruikersbestand kan worden opgeschoond (aanmeldingen ouder dan 3 jaar verwijderen) |
Banners zijn vanaf PixPas basic uit te schakelen en bij uitgeschakelde banners komt het random fotobalkje weer terug. |
Er zal worden gekeken of gebruikersbestand kan worden opgeschoond (aanmeldingen ouder dan 3 jaar verwijderen) |
Antonie Blom wrote: | ||
Een klein aandachtspuntje:
Gaat dit niet ten koste van heel veel actieve gebruikers (waaronder ikzelf) ![]() ![]() (sorry, heel flauw van me, maar het viel me gewoon op) |
Landauer92 wrote: | ||
Alle anderen dus wel? |
digidaan wrote: | ||||
Ik begrijp niet wat je bedoeld Wim. Alleen gebruikers die zich ooit hebben geregistreerd, maar op geen enkele manier actief zijn, worden verwijderd. |
Vanzelfsprekend gaat het hierbij om inactieve gebruikers.
|
Dus gebruikers die zich drie jaar niet hebben ingelogd. |
No worries ![]() |
Arjen Drost wrote: |
[size=18][b]Missiestatement
.... De beelden die op Nederpix getoond worden ... tonen de schoonheid van de natuur in al haar aspecten. ... Moderatiebeleid en normen ... Wat betreft de technische eisen zal er meer rekening gehouden worden met speciale/creatieve uitingen. Dat wil zeggen: de inhoudelijke boodschap of artistieke kwaliteit van een foto kan aanleiding zijn om minder streng te kijken naar de technische criteria. Harde criteria zijn hiervoor vrijwel niet te geven, we zullen vanuit het beeld gaan modereren, wat is het verhaal, heeft een foto zeggingskracht. Moderatie op kwaliteit ... Moderatie op kwaliteit is en blijft een grijs gebied. Wat de één prachtig vindt, vindt de ander misschien helemaal niets. Deze verscheidenheid treffen we ook aan onder de moderators. De uitdaging is om zodanig te modereren, dat niet ingeleverd wordt op een bepaalde minimumkwaliteit, maar dat gebruikers wel in de gelegenheid gesteld worden om te experimenteren met hun fotografie... Samenvattend: we hebben niet de illusie 100% consequent te zijn. Harde criteria zijn haast onmogelijk als je ook artistieke of inhoudelijke boodschappen ruimte geeft. Er komen zoveel verschillende afwegingen bij elkaar als je modereert, dat dat niet te doen is. We beoordelen foto’s niet aan de hand van eerdere foto’s maar vanuit de foto zelf en wat deze toont. |