Gender: Male Age: 74 Joined: 10 Oct 2007 Posts: 281 Location: Leiden
Posted: Thu 30 Dec 2010, 20:08 Post subject: pixpirience
En dan te bedenken dat ik mijn deelname al betaald heb! Terwijl ik altijd gratis toegang tot Naturalis heb
Mvgr
Hans _________________ Pentax K 200D, Pentax K7, Pentax K3, Pentax 18-55 mm, Sigma 70-210 (2.8-4.5), Sigma 28-84 en Sigma 70-300 APO Macro DG. Sigma 50 mm (2. Macro, Pentax 100 mm macro.en diverse randapparatur nog uit mijn analoge Pentax/Minolta/Mamya rolfilm-tijd
Heb mij ook net aangemeld,en ga met mijn zus Louise ze plaatst bij jullie ook wel eens foto,s onder de naam Verhoeven.
Het is voor mij een eind reizen vanuit zuiden van het land
Maar ik heb er zin in.
Gender: Male Age: 59 Joined: 07 Sep 2005 Posts: 150 Location: Hof van Twente
Posted: Sun 02 Jan 2011, 21:13 Post subject:
Het is leuk te ervaren dat veel mensen denken mij deze dag te zullen tegen komen maar in tegenstelling tot wat hierboven aangekondigd staat zal ik niet op deze dag aanwezig zijn. _________________ Han Bouwmeester www.hanbouwmeester.nl
Posted: Mon 03 Jan 2011, 11:07 Post subject: PiXperience
Ook ik zal, samen met een vriend, op de Pixperience aanwezig zijn. Ben benieuwd. Overigens kreeg ik ondanks pixpas geen korting?! ach je moet er wat voor over hebben.
Ik kom samen met een fotomaatje naar deze dag. De eerste keer dat ik erbij ben en ik ben erg benieuwd wat de dag gaat brengen.
Het voorlopige programma ziet er veelbelovend uit, dus ik heb er zin in.
En wie weet komen we ook nog wel wat 'Neder- of Birdpixers' tegen om tegenaan te praten .
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum