Tijdens een opdracht voor school is mn halve camera equipment gestolen (macrolens, telelens, verrekijker, compactcamera, flitser, tomtom enz.)
Gelukkig had ik mn 7D mee, en mn 40D thuis liggen.
Die 40D verkoop ik nu om een (1)50-500 (/OS) van Sigma aan te schaffen.
Heeft iemand een 50-500 van Sigma voor Canon liggen(liefst met statiefgondel) die hij voor een goede prijs verkoopt?
Ik zit nu met een 7D met 17-85, dus van fotograferen komt nu niks.
Gender: Male Age: 31 Joined: 30 Jan 2009 Posts: 205 Location: Lieren
Posted: Mon 11 Apr 2011, 16:15 Post subject:
@Martine: dat is het juist.
Mijn verzekering en de verzekering van school dekken niets.
Wouter _________________ www.natuurfotowouter.nl
Canon Sigma Gitzo Wimberly
Gender: Male Age: 41 Joined: 16 Jun 2007 Posts: 141 Location: Zwaagwesteinde
Posted: Sat 16 Apr 2011, 14:43 Post subject:
Quote:
Bedankt voor het meedenken,
Het kan hem aan mij liggen,maar ik heb geen reactie gezien die je verder helpt
Raar dat de verzekering van je school niks dekt. Stond in de opdracht vermeld dat je je camera spullen mee moest nemen? Zoja,dan zijn ze volgens mij verplicht om het met de verzekering te regelen. Ik ben ooit tijdens een schooluitje met de auto van een afrit afgegleden tijdens een erg stevige regenbui. Ik was gedwongen chauffeur,omdat bijna niemand een rijbewijs had De verzekering van school heeft destijds de schade aan mijn auto vergoedt, dus als ik jouw was zou ik dr wat meer druk achter zetten. _________________ Camera en wat lensjes
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum