mooie opstelling Dirk-Jan, wat voor een sensor zit er in die camera? Velvia ?
Scherp. Gebruik normaal mijn D70, maar voor de foto was dit een oplossing.
Naar aanleiding van het artikel van Peter wil ik graag nog opmerken dat de balg die ik gebruik (ik denk ook de meeste balgen), geen enkele elektronische component bezit. Alles gaat dus via de manuele modus. Het is even wennen, maar je hebt dan wel volledige controle over het geheel.
Gender: Male Age: 29 Joined: 09 Nov 2009 Posts: 298 Location: Amersfoort
Posted: Thu 09 Jun 2011, 22:45 Post subject:
Ik heb net de lens met alle 3 de tussenringen op mijn statief gezet, het stond stevig, geen contactverlies. Het zijn ook stevige ringen. Dus als ik jouw was zou ik met die gondel nog even wachten, en pas aanschaffen als je problemen ondervindt.
Gender: Male Age: 58 Joined: 23 Nov 2005 Posts: 2331 Location: Utrecht
Posted: Thu 09 Jun 2011, 23:20 Post subject:
(ik denk dat ik toch nog eens naar de winkel ga om na te gaan of ze mij destijds per ongeluk een pakje boter geleverd hebben... ) _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
Gender: Male Age: 58 Joined: 23 Nov 2005 Posts: 2331 Location: Utrecht
Posted: Mon 13 Jun 2011, 19:49 Post subject:
Axel.
als je mijn artikeltje over tussenringen niet leest - let op: Jelte nuanceert dit artikel met positieve ervaringen - dan geef ik jou geen antwoord.
Simpel, niet? _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum