Posted: Mon 04 Jul 2011, 18:33 Post subject: gevonden fototas met inhoud
THOLEN - Bij de politie Tholen is afgelopen zaterdag een rugtas met inhoud afgegeven. De politie is op zoek naar de eigenaar.
De tas is zaterdag gevonden op de Oesterdam bij Rilland. Het betreft een zwarte fotorugtas met inhoud. Omdat de inhoud een aanzienlijke waarde heeft is de politie Tholen op zoek naar de eigenaar.
De eigenaar van de tas kan contact opnemen met de politie Zeeland op nummer 0900-8844. _________________ canon
Gender: Male Age: 55 Joined: 29 Jan 2008 Posts: 95 Location: Den Haag
Posted: Mon 04 Jul 2011, 21:41 Post subject:
Dat is een mooi bericht. Heb zoiets ook ooit een keer meegemaakt. Gewoon, stomweg mn tas vergeten op te pakken toen ik op de tram stapte. Halverwege de rit kwam ik erachter, gauw uitgestapt en de volgende tram terug en direct naar het plaatselijke politie bureau. Daar bleek de tas zojuist te zijn afgegeven door een aardig ouder echtpaar. ..
Het kan dus wel!
Mooi dat het nut heeft gehad dat ik het bericht geplaatst heb.
Maakt niet uit fijn dat de persoon zijn spullen terug heeft en dat er toch nog mensen zijn die de moiete nemen om zo iets af tegeven bij de politie.
gr. piet _________________ canon
Last edited by dreupiet on Tue 05 Jul 2011, 17:56; edited 1 time in total
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum