Jan, maar natuurlijk ook Andrew en Marsel, van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Een hele prestatie om tussen al deze topfoto's boven te komen drijven.
Jan Geficiteerd met het behalen van de tweede plaats.
Ook Marsel en Andrew gefeliciteerd met de highly recommended.
Een hele prestatie _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Winnaars, van harte gefeliciteerd namens het Museon, het museum waar vanaf 25 november de tentoonstelling Wildlife Photographer of the Year weer te zien is.
Aankondiging o.a. op mijn blog.
http://www.wildewijdewereld.nl/?p=3858 _________________ Swarovski ATS80HD + 30xSW; Olympus E-PL5 14-42mm; Olympus E-PL6 14-42mm, 60 mm 1:2.8 MACRO ED MSC; Canon 40d: EF 300mm 1:4 L IS Extender EF 1.4x II, Macro EF 100mm 2.8
Gender: Male Age: 73 Joined: 15 Oct 2006 Posts: 14 Location: Driebergen
Posted: Sat 22 Oct 2011, 10:55 Post subject:
Allen hartelijk dank voor de felicitaties! Ik ben gisteren weer terug gekomen uit Londen en het was een onvergetelijke galavond in het Natural History Museum. Het was mooi om van de jury te horen dat ze de foto prezen vanwege het grensverleggende originele karakter en de zeer hoge technische moeilijkheidsgraad. Ik hoorde ook associaties als hemels gevoel en engelachtig. Kortom jullie begrijpen het, ik kan het nog nauwelijks geloven, maar ik ben heel erg blij en zal nog lang hiervan nagenieten
groeten, Jan _________________ Canon 1D-Mark IV; Canon EOS 1-Dx ; 16-35; 70-200; 300 mm ;500 mm; 1.4 en 2,0 ext
Gender: Male Age: 29 Joined: 09 Nov 2009 Posts: 298 Location: Amersfoort
Posted: Sat 22 Oct 2011, 12:19 Post subject:
Van harte gefeliciteerd, Jan, en natuurlijk ook Andrew en Marsel!
Er zijn vijf foto's genomineerd voor de 'Visitor Vote', de populairste foto's. Jan en Marsel maken ook nog kans op de publieksprijs.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum