Gender: Male Age: 58 Joined: 23 Nov 2005 Posts: 2331 Location: Utrecht
Posted: Sun 30 Oct 2011, 21:34 Post subject:
dat wordt steeds zekerder IDimager, nu Expression Media niet meer werkt.
Al heb ik nog niet gevonden hoe ik snel kan selecteren op meerdere items (zoals plaats 'oman' en soort 'waterpieper'). Het moet er wel in zitten maar ik heb het nog niet.
@daniel
Overigens, er is inderdaad één vermaledijd programma dat de foto's het liefst in zijn database opeet: Aperture. (een heel goede database en rawconvertor verder voor het gebruik).
Maar met een vinkje kun je instellen dat ie de foto's gewoon laat staan waar ie ze vindt, zodat je ook altijd met de verkenner je foto's kan terugvinden - als je nog weet in welke map ze zitten.
Geen van de andere databases die ik ken heeft de neiging de foto's op te vreten zoals Aperture doet
Enorm voordeel van zo'n database is trouwens dat je foto's terug vind waarvan je niet meer wist dat je ze had:
ik heb in mei 2005 dank zij Jack Folkers een tweetal verschrikkelijk slechte foto's gemaakt van Kuhls Pijlstormvogels . Hoera. _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum