Misschien niet de opdracht met het grootste aantal inzendingen, maar de kwaliteit van het aanbod deed zeker niet onder voor eerdere competities!
Uiteindelijk blijken drie fotografen de 5 hoogst gewaardeerde inzendingen voor hun rekening te nemen, een ongebruikelijke uitslag.
Jan Paul, Kees en Ron van harte gefeliciteerd met de behaalde ereplaatsen _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Gender: Male Age: 67 Joined: 23 Nov 2008 Posts: 55 Location: Zeewolde
Posted: Sun 06 Nov 2011, 0:08 Post subject:
Ik kan de nominaties nog niet zien, maar de winnaars alvast van harte gefeliciteerd. Ik heb het erg leuk gevonden om aan deze opdracht mee te doen.
Een ieder bedankt voor de commentaren. Alttijd goed om wat meer kritische zaken onder de aandacht te brengen.
Groet, Haijo _________________ Canon
Winnaars Jan Paul, Kees en Ron van harte gefeliciteerd!
Het was een bijzondere opdracht. gewoon leuk om weer eens
mee te doen.
Dank aan allen die de moeite hebben genomen een kommentaar te schrijven. Roosje bedankt voor de nominatie.
JP succes met het bedenken van de nieuwe opdracht.
vr.gr. Jannie _________________ Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
Winnaars van harte gefeliciteerd.
De andere allemaal bedankt voor het kijken.....de commentaren en de waarderingen.
JP veel succes met het bedenken van de nieuwe opdracht.
Gender: Male Age: 44 Joined: 14 Dec 2009 Posts: 112 Location: Ermelo
Posted: Sun 06 Nov 2011, 10:50 Post subject:
Kees en Ron gefeliciteerd met de behaalde ereplaatsen. Het was een leuke opdracht en ik heb gekozen voor een klassieke opname en een creatieve opname als inzending.
Ik wil graag iedereen bedanken voor de commentaren en nominaties, en jullie horen binnenkort wel wat de nieuwe opdracht word.
Alle winnaars van harte gefeliciteerd. Nu met de winter voor de deur zal er vast een leuke opdracht uit rollen. succes met het bedenken ervan.
Groetjes Martine
Jan Paul en Ron, van harte met het behaalde resultaat.
Ron, jij een extra pluim voor het verzinnen van deze leuke en
creatief prikkelende opdracht.
Jammer dat er wat minder animo was dit keer.
Als altijd, een ieder veel fotoplezier en inspiratie gewenst.
Groetjes Kees.
Jan Paul, gefeliciteerd met de winnende foto, hij is prachtig! Ook Kees en Ron gelukgewenst met de tweede en derde plaats, jullie foto's waren ook fraai en bovendien heel creatief!
groet van Nel _________________ Sony Alpha 77 II Carl Zeiss Vario -Sonnar16/80. Tamron SP 60mm F/2 macro 1:1.
Sony RX10/4
Gender: Male Age: 44 Joined: 05 Nov 2007 Posts: 2459 Location: Geleen
Posted: Sun 06 Nov 2011, 15:36 Post subject:
Iedereen met een ereplaats gefeliciteerd!
Leuk om te zien hoe smaken verschillen... dat van de foto's die ik genomineerd heb, geen enkele het tot een ereplaats geschopt heeft, en een foto die ik wel erg sterk vind maar vanwege niet origineel niet genomineerd had, de winnaar is geworden.
Gender: Male Age: 71 Joined: 13 Jan 2007 Posts: 80 Location: Baarlo
Posted: Mon 07 Nov 2011, 11:34 Post subject:
Alle, terechte, winnaars van mij ook felicitaties en ik hoop dat er weer een leuke, fotografische, opdracht komt.
gr. Jan _________________ blijf knippen...
Jan Paul, Kees en Ron van harte gefeliciteerd met jullie ereplaatsen.
Jan Paul: succes met het bedenken van de nieuwe opdracht. Ik wacht in spanning af.
Iedereen bedankt voor het geven van commentaren en zeker bedankt voor de nominatie bij mijn foto.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum