Gender: Male Age: 70 Joined: 08 Aug 2011 Posts: 59 Location: Deventer
Posted: Mon 14 Nov 2011, 17:30 Post subject:
hoi Susan.
Ik denk niet dat dat kwaad kan zolang je de boel maar niet te nat maakt en zorgt dat de alcohol goed is verdampt voordat je eea terugplaatst.
Als je problemen hebt met je geheugenkaarten hebt ben ik echter veel eerder geneigd te geloven dat er iets met het memory zelf aan de hand is.. (of je moet natuurlijk weten dat er inderdaad iets overheen gegaan is oid )
De meeste sd cards hebben overigens vaak een levenslange garantieperiode, dus als je problemen hebt en je ziet geen mechanische schade...
Gender: Male Age: 69 Joined: 15 Oct 2006 Posts: 543 Location: Apeldoorn
Posted: Mon 14 Nov 2011, 18:12 Post subject:
Hoi Susan,
Wat ook nog wel eens wil helpen (bij vuile contactpunten) is het schoonmaken met een gummetje.
Edit: Je spreekt over SD-kaart*en* die haperen. Is het er eentje die hapert, of zijn het er meerdere? In het laatste geval zou dit wel heel erg toevallig zijn. Ik zou in dat geval geneigd zijn om de oorzaak in de camera te zoeken.
Groet, Joop _________________ Canon R6 en R7; EF 16-35mm f/4; EF 24-105mm f/4; RF 100-500mm f/4.5-7.1; EF 100mm f/2.8 macro; MP-E 65mm f/2.8 1-5x macro
Hoi npers
een kaart haperde wat, van een andere camera halve foto grijs is mij nog nooit gebeurd. Altijd extra kaarten liggen dus daar geen probleem, ik begin eerst maar met de schoonmaak... ik zal wel de extra kaarten erin schuiven, niet gedaan!!!
Bedankt voor jullie antwoorden.
groet susan
ps wie heeft er nu nog een gummetje in huis behalve tekenaars
Dag Susan, doe je niet aan sudoku's? Daar heb ik vaak een gummetje bij nodig
Sterkte met je kaarten. Anders eentje van iemand lenen en kijken of het echt niet aan je toestel ligt.
Groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum