Dag Thomas,
Hoewel je al heel veel leuke reacties hebt gekregen wil ook ik niet achterblijven en je dus complimenteren met je mooie foto's waarop je op 'n vernieuwende manier bezig bent met het "schrijven met licht". Succes verder met je studie maar ook zeker met fotograferen!
groet van Nel _________________ Sony Alpha 77 II Carl Zeiss Vario -Sonnar16/80. Tamron SP 60mm F/2 macro 1:1.
Sony RX10/4
Posted: Sun 20 Nov 2011, 15:05 Post subject: fotograaf november
Ha Thomas.
Van harte gefeliciteerd met dit prachtige artikel en ook met de vele mooie opnamen die je hebt gemaakt. Je creativiteit, vindingrijkheid, vakmanschap en originaliteit komen er mooi in tot uiting.
Heb je wel de juiste studierichting gekozen?
Hartelijke groeten, Wijnand. _________________ Nikon 7100 en Nikon 300s met Nikkor 70 - 300mm, Nikkor 105mm micro, Nikkor 18-105mm en Nikkor 200 - 400 mm F4 en teleconverter 1,4 E II. Manfrotto monopod 682B en Slik 3-poot.
Thomas een boeiend verhaal.
Ik ga niet in herhalingen vallen.
Wil je 1 ding meegeven: ga je niet alleen focussen op de nachtfotografie. Of het werken met lampen e.d. Er is nog zoveel meer.
Groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
Gender: Male Age: 32 Joined: 27 Oct 2010 Posts: 75 Location: Leiden
Posted: Wed 30 Nov 2011, 15:14 Post subject:
Allemaal héél erg bedankt voor het lezen van mijn interview en voor alle geweldige reacties! Ik ben blij dat jullie het interview en de foto's mooi vinden. Het was werkelijk een eer om fotograaf van de maand te zijn! Morgen is het weer afgelopen...
@Henriëtte: volgend jaar weer fotograaf van de maand zou mooi zijn
@Jannie: ja hopelijk weer tot in de lente, kijk zeker naar de lente uit, want op dit moment is er voor mij niet veel interessants te vinden buiten,,, aan de andere kant binnen des te meer.
@Wijnand: Misschien had ik toch beter biologie kunnen studeren..!
Gr Thomas Kalkman _________________ Panasonic lumix DMC GF1, Canon FD 50mm f1.8+adapter, Raynox macrolens, Zonnekappen, Cullman statief, rijstzak, maglites
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum