Posted: Sun 04 Mar 2012, 19:20 Post subject: In memoriam: Frans Freijee
Vandaag bereikte ons het bericht dat Frans Freijee is overleden. Ondanks dat Frans veel actiever was op Birdpix dan op Nederpix willen we hier toch ook even stil staan bij zijn overlijden.
Frans liet op Nederpix vooral foto's zien van z'n reizen, maar ook de kenmerkende stadsgezichten kwamen langs.
Via deze weg willen we zijn vrouw Ans, familie en vrienden veel sterkte wensen bij het verwerken van het verlies.
Er zijn vast ook gebruikers die hier hun gedachten en wensen neer willen zetten. Daar is ruimte voor. De familie van Frans zal deze berichten ook allemaal kunnen lezen.
Langs deze weg wil ik de familie van Frans condoleren en veel sterkte wensen.
Ik kende Frans niet persoonlijk, maar heb natuurlijk wel zijn foto's hier op Nederpix als ook op Birdpix gezien.
groet
Astrid Schute _________________ 2xNikon D-300 en diverse lenzen
Bij het lezen van dit bericht word ik toch even stil.
Ik heb Frans niet persoonlijk gekend, maar zijn foto`s spraken mij wel aan, ook zijn welgemeende commentaren en reactie`s kon ik zeer waarderen.
Mijn innige deelneming en ik wens zijn naaste familie heel veel sterkte om dit verlies te verwerken, in gedachte ben ik bij jullie.
Ook van mijn kant heel veel sterkte toegewenst voor de hele familie en de vrienden van Frans. Het is altijd naar om dit soort berichten te lezen. Heel veel sterkte. _________________ Canon 7D - 11-16 2.8 - 17-40L - 50 1.8 - 70-200mm 2.8L IS II - 120-300 2.8 OS - 430EXII
Heel veel sterkte voor de familie en vrienden. Kende Frans niet persoonlijk. Heb wel een mailwisseling met hem gehad.
Hij heeft ons zijn bijzondere opnames nagelaten.Die opnames spreken me aan.
Nel _________________ Sony RX 10-4
Mijn condoleances voor de familie en wens jullie veel sterkte met het dragen van dit verlies. Heb zijn markante foto's gezien zowel op NP als BP.
Groetjes Martine
De handtekening van Frans was op de pixen heel herkenbaar, zijn foto's van een grote originaliteit en klasse. Zijn heengaan is een groot verlies voor beide fora.
Ik wens de nabestaanden sterkte dit verlies te dragen.
Posted: Mon 05 Mar 2012, 9:06 Post subject:
Gecondoleerd met dit grote verlies van Frans en heel veel sterkte gewenst. _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Mijn condoleances voor familie, vrienden en allen die hem goed gekend hebben.
Veel sterkte toegewenst.
Gr. Henk _________________ Canon 6D met wat tele en macro glaswerk. Plus de Panasonic Lumix DC-G80 , Leica DG 100-400mm, macro 60cm . Monopod en Manfrotto driepoot.
Ach, dat is heel spijtig, veel sterkte aan de geliefden! Frans was één van weinige de fotografen met een herkenbare stijl, en daarom een van de fotografen waarvan ik standaard altijd zijn thumbs aanklikte. Frans, dankjewel voor alle mooie beelden die je voorbij hebt laten komen!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum