Posted: Mon 30 Jan 2012, 21:44 Post subject: Nieuwe seizoensopdracht is "SCHADUW"!
Van de winnaar van de vorige seizoensopdracht Joke kreeg ik een kort maar krachtige omschrijving van de nieuwe opdracht waar jullie je tanden op mogen stukbijten, namelijk 'schaduw'!
De vorige opdracht werd als moeilijk ervaren, maar met deze opdracht hopen we dat heel veel gebruikers uit de voeten kunnen.
Lees voor je je maximaal twee foto's inzendt in het competitie-album nog even de onvermijdelijke regeltjes door.
Inzendingen kunnen worden gemaakt en ingezonden vanaf morgen 31 januari tot en met zaterdag 31 maart 2012.
Iedereen veel succes en plezier gewenst met deze opdracht!
Gender: Male Age: 29 Joined: 09 Nov 2009 Posts: 298 Location: Amersfoort
Posted: Sat 25 Feb 2012, 12:50 Post subject:
Schaduw... Interessante opdracht die tot nadenken aanzet, leuk! Voor de vorige twee opdrachten kon ik niks bedenken, dus ik hoop deze keer weer eens mee te doen.
Het is nog maar twee weken voor de nieuwe opdracht.
Heb heel weinig met het onderwerp nog gedaan. Hoop dat komende week de zon veel schijnt. Kun je aan de gang met het onderwerp schaduw.
Hoop dat velen er nu ook aan zullen denken en mee gaan doen.
Groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
Wat...NU al ?? tjemig, ben ik dus gewoon weer veeeeeeeeeeeel te laat.....nah ja...morgen nog een kans om de foto van Henri te gaan overtreffen _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Bij gebrek aan voldoende inzendingen wordt deze competitie voorlopig even opgeschort. Zodra er een nieuwe einddatum voor de inzendtermijn is zal die hier worden bekendgemaakt.
Groet,
Jaap _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Gender: Male Age: 32 Joined: 27 Oct 2010 Posts: 75 Location: Leiden
Posted: Sat 31 Mar 2012, 22:54 Post subject:
Dat is jammer...zo weinig... Hoeveel inzendingen waren er dan eigenlijk??
Groet Thomas _________________ Panasonic lumix DMC GF1, Canon FD 50mm f1.8+adapter, Raynox macrolens, Zonnekappen, Cullman statief, rijstzak, maglites
Gender: Male Age: 72 Joined: 31 Jan 2009 Posts: 72 Location: Zwolle
Posted: Sun 01 Apr 2012, 9:13 Post subject:
Dat is toch wel jammer, maar als twee maanden niet genoeg is om in te zenden hoe lang gaat het dan nu duren? En hoeveel inzendingen moeten er nog komen om het door te laten gaan.
Als je een begin en een einddatum afspreekt dan had ik het plezierig gevonden om nu naar de inzendingen te kijken, dit is toch een beetje raar voor iedereen die wel heeft meegedaan.
mvg,
Ben. _________________ SONY RX10-M4 en SONY-A7 M2 met 24-70 mm zoom, 90 mm G macro, Tamron 150-500 mm tele.
Gender: Male Age: 55 Joined: 19 Mar 2009 Posts: 3142 Location: Hoenderloo
Posted: Sun 01 Apr 2012, 9:32 Post subject:
Helemaal mee eens !
Zelf had ik drie opnames klaar liggen en moest dus kiezen.
Twee maanden lijkt me lang genoeg.
Heeft het gebrek aan inzendingen te maken met het feit dat NP gisteren rond 23:00 uur even niet bereiken leek ? _________________ mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo
Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.
Gender: Male Age: 44 Joined: 05 Nov 2007 Posts: 2458 Location: Geleen
Posted: Sun 01 Apr 2012, 10:15 Post subject:
Ik begrijp de teleurstelling van degenen die al ingezonden hebben, maar we willen de gebruikers toch wat meer tijd gunnen en het nog eens onder de aandacht brengen, misschien dat er nog wat inzendingen komen.
Een competitie waarbij er nauwelijks meer inzendingen zijn dan ereplaatsen is natuurlijk ook niet echt spannend..
Maar dan hebben de inzenders wel een grotere kans om te winnen
Ik vind het verlengen van de termijn onzin. Die inzendtermijn is sowieso al behoorlijk lang.
Tegenover de mensen die wel de moeite hebben genomen om er tijd in te steken vind ik het ook geen sportief besluit.
Gender: Male Age: 32 Joined: 27 Oct 2010 Posts: 75 Location: Leiden
Posted: Sun 01 Apr 2012, 11:18 Post subject:
Ik begrijp ten dele best wel dat met zo weinig inzendingen de wedstrijd minder spannend is, maar die wedstrijd is er nu eenmaal en de gebruikers hebben 2 maanden (behoorlijk lang) gehad om hier iets op te verzinnen. Sommige is dat gelukt en laat dan ook de wedstrijd daartussen plaatsvinden. Diegenen zullen indd meer kans hebben om te winnen, maar zij zijn ook degenen die er wél tijd in hebben gestoken (incl ik ), of een mogelijk 'geslaagde' foto hebben kunnen maken, dan lijkt me dat (grotere kans op winst) dus ook terecht.
Ben trouwens benieuwd wanneer nu de deadline is..?
Misschien was ook dit wel een erg moeilijke opdracht...
Gr Thomas _________________ Panasonic lumix DMC GF1, Canon FD 50mm f1.8+adapter, Raynox macrolens, Zonnekappen, Cullman statief, rijstzak, maglites
Tja, de zon schijnt nu dus ren naar buiten en maak een foto van de eerste schaduw die je tegen komt
Hoop dat de inzendtermijn niet te lang verlengd word, er is immers tijd zat geweest om een foto te maken.
Op het moment van sluiten van de opdracht waren er slechts 10 inzendingen. Hierdoor zou er nauwelijks sprake zijn van een competitie.
De inzendtermijn is nu verlengd tot (en met) dinsdag 10 april zodat jullie ook het Paasweekend nog nuttig kunnen besteden.
Ongeacht het aantal inzendingen van dat moment kunnen jullie dan van 11 t/m 17 april nominaties en commentaren uitdelen.
Woensdag 18 april weten we wie de volgende opdracht mag verzinnen.
Groet,
Jaap _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum