Gender: Male Age: 71 Joined: 13 Jan 2007 Posts: 80 Location: Baarlo
Posted: Sat 02 Jun 2012, 23:38 Post subject:
Drie duidelijke winnaars, gefeliciteerd.
Alweer benieuwd naar de volgende opdracht (hopelijk wordt er duidelijk vermeld of shoppen wel of niet mag/kan/gewenst is).
gr. Jan _________________ blijf knippen...
Gender: Male Age: 32 Joined: 27 Oct 2010 Posts: 75 Location: Leiden
Posted: Sun 03 Jun 2012, 0:09 Post subject:
Alle winnaars gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar de volgende opdracht!
Gr Thomas _________________ Panasonic lumix DMC GF1, Canon FD 50mm f1.8+adapter, Raynox macrolens, Zonnekappen, Cullman statief, rijstzak, maglites
Jelte, Henri en Daan van harte gefeliciteerd!
Ik vond het een leuke opdracht, met mooie foto's!
Jelte ik ben benieuwd wat je voor een opdracht gaat bedenken...
Succes!
Gender: Male Age: 68 Joined: 25 Oct 2006 Posts: 1647 Location: Almelo
Posted: Sun 03 Jun 2012, 8:25 Post subject:
Gefeliciteerd winnaars!
Een leuke manier om de grenzen te verkennen en jullie zijn er zeker in geslaagd deze weer een eindje te verleggen.
Ik merk dat ik bij het beoordelen van deze anders-dan-anders foto's heel sterk mijn gevoel laat meespelen ("wat roept de foto in mij op"). In de vele discussies van afgelopen tijd lijkt dit vloeken in de kerk want moderatoren moeten vooral heel objectief zijn. Deze opdracht leert me dat mijn vanuit-het-gevoel oordelen ook een gedeeld gevoel is omdat ik de waardering ook terug zie in de beoordeling van anderen. Ook dat maakt deze opdracht anders dan anders (bedankt Henri).
Heren allen gefeliciteerd! Zijn jullie meer grensverleggend bezig?
Henri ik vond het een leuke opdracht om er bewust mee bezig te zijn.
Iedereen bedankt voor de commentaren en nominaties.
groeten Nel
Jelte: succes met het bedenken van de nieuwe opdracht! _________________ Sony RX 10-4
Winnaars gefeliciteerd. Ik vind het jammer dat de foto van mijn keuze/nominatie niet gewonnen heeft Ik ben ook benieuwd welke van deze opnames in het TA terecht zouden zijn gekomen of alsnog verdwijnen!!
vr.gr. Jannie _________________ Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
Gender: Male Age: 44 Joined: 14 Dec 2009 Posts: 112 Location: Ermelo
Posted: Sun 03 Jun 2012, 17:32 Post subject:
Mijn felicitaties voor de m.i. terechte winnaars.
De opname van Jelte vind ik geweldig uitgevoerd, ben zeer benieuwd met wat voor opdracht je gaat komen. Hopelijk kan ik weer een keertje meedoen.
Gender: Male Age: 29 Joined: 09 Nov 2009 Posts: 298 Location: Amersfoort
Posted: Sun 03 Jun 2012, 20:04 Post subject:
Met veel vertraging kom ik terug uit Zuid-Limburg, en niks is leuker om terug te komen en dan te zien dat je een gedeelde eerste plaats hebt bij de seizoensopdracht. Henri en Daan ook gefeliciteerd.
Ik heb al een idee voor de volgende opdracht, maar twijfel nog of het voldoende mogelijkheden biedt.
Gender: Male Age: 55 Joined: 19 Mar 2009 Posts: 3142 Location: Hoenderloo
Posted: Sun 03 Jun 2012, 21:35 Post subject:
Iedereen bedankt voor de nominaties en commentaren.
Ik vond het een uitdaging een opdracht te verzinnen die voor iedereen uit te voeren is. En vooral iedereen dwingt anders bezig te zijn met fotografie. Misschien zelfs een enkeling een beetje los wrikt uit zijn of haar vaste patroon.
Leuk om te zien dat veel mensen aardig uit de voeten konden met deze opdracht. Alle disciplines zie je terug onder de inzendingen. Van macro tot landschap, en van zoogdier tot stripheld
Er zaten erg goede inzendingen tussen, en de besten hebben gewonnen
Aan Jelte nu de taak een uitdagende opdracht te verzinnen. Ik ben benieuwd en zal zeker de handschoen oprapen. _________________ mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo
Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.
Jelte, Henri en Daan, van harte gefeliciteerd met jullie ereplaatsen.
Succes met het bedenken van de nieuwe opdracht. Ik las dat je al een idee hebt, Jelte, ik ben heel benieuwd.
Verder iedereen bedankt voor de gegeven commentaren en nominaties onder mijn foto's.
Alle drie de heren van harte gefeliciteerd. Heb niet mee gedaan. Wellicht een volgende keer. Jelte succes met het bedenken van een nieuwe opdracht.
Groetjes Martine
Gender: Male Age: 57 Joined: 18 May 2006 Posts: 79 Location: breda
Posted: Wed 06 Jun 2012, 19:29 Post subject:
Jelte en Henri gefeliciteerd het was dan ook een leuke opdracht waar ik gewoon mee doorga (zie mijn laatste upload).
Ben benieuwd naar de volgende opdracht.
gr Daan _________________ canon 50d canon,100mm2.8 macro,100-400mm l usm is canon,kitlens
soligor tussenringen
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum