luc hoogenstein wrote: |
1. Precies Vincent, jij bent wakker! ... 2 ... Alle discussies lijken zich in tijd en personen te herhalen..... 3 De uitdaging ligt in het vinden van een nieuwe modus waarmee Nederpix ook voor de wat vrijere geesten interessant blijft... 4 ...ik weet ook niet of ik recht van spreken heb, met vier foto's op Nederpix in 2011... 5 ...Maar, terug naar topic: |
jonggolde wrote: |
Ik vind eerlijk gezegd dat het uitbreiden van de moderators geen verbetering is.
Het spijt mij geweldig, maar ik moet dit toch na al die tijd echt even kwijt! Gr. Henriëtte |
Quote: |
Henriette
die mening over modereren kan je natuurlijk hebben alleen vind ik het jammer dat je die in deze draad je opmerking hebt geplaatst, waarom dan niet een nieuwe draad geopend. Spreek het hele mod team aan en niet alleen vincent want daar lijkt het nu op maar kan ook helemaal je bedoeling of intentie niet zijn, en dat weet ik niet Question Question Question groet susan |
Volgens mij is de moderatie niet zo slecht. |
Ik heb het niet alleen over foto's in het TA. Kijken jullie ook wel eens kritisch naar foto's in het gewone album?
Daar staan geregeld foto's die slechter zijn dan enkele in het TA!! Dat is mijn grote punt van kritiek. |
Wij als fotograaf moeten eens heel kritisch kijken naar de foto's die wij uploaden. Is het niet de zoveel honderdste foto van .............. en wat voegt deze foto toe aan Nederpix?
|