Gender: Male Age: 68 Joined: 25 Oct 2006 Posts: 1647 Location: Almelo
Posted: Mon 03 Sep 2012, 21:15 Post subject:
Mooie inspirerende kijk op plantenfotografie.
Wat betreft je wenssoorten: ik ken een massale vindplaats van het Leverbloempje hier 100 km over de grens, ik wil er eind maart weer naar toe. Interesse om een dag mee te gaan?
Ik hoop dat je nog lang blijft fotograferen maar ook pianospelen. Want als je dat net zo goed kan als fotograferen, moet het een genot zijn om naar je te luisteren
Leuk om je verhaal te lezen Jelte en de foto's erbij zijn schitterend!
groet van Nel _________________ Sony Alpha 77 II Carl Zeiss Vario -Sonnar16/80. Tamron SP 60mm F/2 macro 1:1.
Sony RX10/4
Gender: Male Age: 29 Joined: 09 Nov 2009 Posts: 298 Location: Amersfoort
Posted: Wed 12 Sep 2012, 20:59 Post subject:
@Chris: Ben je niet in de war met Birdpix? Mijn gehele, ongesorteerde portfolio bestaat uit niet meer dan 20 vogelfoto's .
Allen bedankt voor de fijne reacties.
Gender: Male Age: 89 Joined: 19 Mar 2010 Posts: 16 Location: havelte
Posted: Thu 13 Sep 2012, 9:34 Post subject:
Jelte, dat Chris zichzelf vogelfotograaf noemt, is generaliserend maar ik noem dat een ere titel in dit geval, omdat hij dat wel bewezen heeft.
Ik begrijp uit jouw reactie dat je hem niet kent.
Je foto's zijn erg mooi, creatief en inspirerend. Ik kijk uit naar meer foto's van je.
gr. Jacob _________________ Over het algemeen fotografeer ik met: canon 550d, tamron 200-500mm, sigma 120-300mm (+2x extender) en canon 100mm 2.8
www.jacobkaptein.nl
Ha Jelte ik snap er niets van ik zat nog eens naar je foto's te kijken en dacht ook al dat ik gereageerd had maar ik zie het helemaal niet staan. Ik schaam me diep. Ik vind je foto's namelijk geweldig en super creatief en met jou leeftijd....dat belooft nog veel. :) Erg leuk en herkenbaar om te lezen je intervieuw. Groetjes Andrea _________________ Nikon D300 & Nikon D700.
24-70 Nikkor lens F2.8, Macro 105mm, 70-200mm lens.
Gender: Male Age: 52 Joined: 07 Jan 2008 Posts: 8 Location: Antwerpen , België
Posted: Mon 24 Sep 2012, 17:33 Post subject:
Hey Jelte,
mooi interview met prachtige beelden !
Je stijl spreekt me heel hard aan. Onderwerp, voorgrond, achtergrond... alles is even belangrijk. Daarbovenop het spel met licht en onscherpte om sfeer te creeren... echt top !!
Je bent iemand om in 't oog te houden ! Als je op je 16e al op zo'n manier te werk gaat, ben ook ik benieuwd wat de toekomst brengt !!
Met interesse je verhaal gelezen; je bescheidenheid siert je.
Verder vind ik dat je heel overwogen fotografeert; dat zie je terugkomen in de prachtige foto's die je maakt.
Knappe foto's waarbij je erg mooi gebruik maakt van het licht. De door jou genoemde Sandra Bartocha weet dat inderdaad ook erg goed te doen en maakt net als jij onderscheidende foto's. Ga vooral zo door!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum