Natuurlijk geliked.
Ik ben alleen wel benieuwd wat de toegevoegde waarde ervan is... maar dat zal hopelijk de toekomst vertellen.
Gr. Jacob _________________ Over het algemeen fotografeer ik met: canon 550d, tamron 200-500mm, sigma 120-300mm (+2x extender) en canon 100mm 2.8
www.jacobkaptein.nl
Gender: Male Age: 55 Joined: 19 Mar 2009 Posts: 3142 Location: Hoenderloo
Posted: Mon 24 Dec 2012, 21:16 Post subject:
Misschien een mooi podium om de beste foto van de week, de winnaars van de seizoensopdracht en fotograaf van de maand een ere plaatsje te bieden ? _________________ mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo
Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.
Heel goed voorstel Henri.. _________________ Over het algemeen fotografeer ik met: canon 550d, tamron 200-500mm, sigma 120-300mm (+2x extender) en canon 100mm 2.8
www.jacobkaptein.nl
Had nog niet gekeken. Je hebt gelijk Henriėtte.
Verder vind ik het voorbeeld van de molen niet geschikt. Teveel cultuur. Wordt hier meestal niet geplaatst.
groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
Niemand hoeft voor MIJ te rennen, Inge, maar als je iets nieuws opzet dan controleer je toch even waar je aan begonnen bent.
Dit maakt gewoon geen goede indruk. Start dan zoiets pas, als je er wat meer tijd voor hebt.
Gender: Male Age: 44 Joined: 05 Nov 2007 Posts: 2459 Location: Geleen
Posted: Tue 25 Dec 2012, 13:06 Post subject:
Voor de meeste mensen geldt dat als je wacht tot je ergens tijd voor hebt dat er dan nooit iets van komt, soms moet je ergens mee beginnen en gaandeweg dingen verbeteren.
Posted: Tue 25 Dec 2012, 13:23 Post subject:
Prima maar richt je dan tot degene die daar ook iets aan kan doen als het jou niet snel genoeg gaat en niet de moderatoren hier op de site. Of hebben die het zo wie zo altijd fout gedaan? Want dan is er niets aan de hand natuurlijk en nodig ik je van harte uit om naast de eerste indruk ook het laatste woord te hebben.
Gender: Male Age: 64 Joined: 15 Feb 2006 Posts: 2219 Location: Tienhoven (Utr.)
Posted: Wed 26 Dec 2012, 14:09 Post subject:
Ik ben zelden zulke negatievelingen als jou tegengekomen op een site Henriette. Als er niets te zeiken valt dan zoek je gewoon wat om je negativiteit te spuien!
Wees eens een keer positief! En als je dat niet kan dan zoek je maar een andere site om mensen te vervelen.
Jack _________________ Canon
Kijk eens op mijn website!
Ik begrijp jullie niet. Wat zijn jullie flauw en kinderachtig. Het is toch gewoon zo dat IK als een rode lap op een stier werk als het Inge betreft. Mag ik daar aub om lachen?
In plaats van jullie druk om mij te maken, moeten jullie eens wat serieuzer met Nedepix bezig zijn en verbeter de fouten liever. Daar heeft het publiek meer aan.
En ik vind een fout die al zo lang op de Facebook Pagina staat van Nederpix een zeer NEGATIEVE indruk geven.
Volgens mij gaat het hier in eerste instantie om een goed advies van betrokken NP-leden. Een taalfout bij de introductie op facebook is natuurlijk niet geweldig. Facebook kost veel tijd. Als je die niet hebt, kun je er beter niet aan beginnen.
Daarna zie ik hier commentaren die heel ergens anders over gaan...
Zelf ga ik van goede bedoelingen uit.
Dit moest me even van het hart.
Groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
Gender: Male Age: 69 Joined: 15 Oct 2006 Posts: 543 Location: Apeldoorn
Posted: Wed 26 Dec 2012, 15:22 Post subject:
@Henriėtte:
Ik denk dat Jack gelijk heeft. De toon waarin jouw opmerkingen doorgaans geschreven zijn komen de sfeer hier op Nederpix nu niet bepaald ten goede.
Gerrit, ik denk dat Nel Appelmelk gelijk heeft. Lees je alle commentaren even en kijk dan ook even naar het commentaar van Ben op de Facebook site en kijk dan ook nog even op de klok!!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum