Gefeliciteerd met de titel "fotograaf van novenber" , gezien je prachtige foto's van zeer hoge kwaliteit , de titel meer dan waard . Vr. Gr. Bert _________________ Nikon D7100 , Nikon D7500 , Nikon , Nikon en Tamron glaswerk
Gender: Male Age: 77 Joined: 09 Jan 2012 Posts: 1 Location: Helmond
Posted: Mon 18 Mar 2013, 10:12 Post subject:
Hallo Paul, ik ben niet zo vaak op Nederpix en had jou uitverkiezing voor november gemist - tot vandaag. Interview zoals ik je ken en - herkenbaar sinds onze gezamenlijke reis naar Gambia. Daar herken ik ook foto's van waarmee het interview is opgevrolijkt. Jou niet vogelfoto's bekijk ik op gezette tijden en die vind ik adembenemend. Vooral die van vlinders. Daaruit heb ik de nodige inspiratie gehaald en na wat uitproberen vorig jaar heb ik nu een 105 mm gekocht. Die ga ik gebruiken in Bulgarije en wie weet - kom ik je daar nog tegen in juni. Geniet van de natuur, plaats nog veel adembenemende foto's en beste groet, Frank _________________ Nikon D500 + 850, AF-S Nikkor 24-70, 50, 105 macro en Sigma 300-800 APO EX DG + 70 - 200 + 300 2:8, Feisol TC 3371 met Wimberley WH-200 en Benro video kop.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum