NelTalen wrote: |
Het volgende thema lijkt me voor ieder wat wils:
De nieuwe seizoensopdracht wordt 'Structuur'. Bij het fotograferen van structuren, kijk je op welke manier de elementen in het onderwerp met elkaar samenhangen. De structuur kan op veel manieren bepaald worden, door vorm, kleur, lijnen en vlakken, licht en schaduw of het ritme van de elementen in je foto. Ik hoop dat het voor velen een uitdagende opdracht is en ik wens iedereen veel succes! Ben op zoek geweest en misschien kunnen de volgende foto's wel als inspiratie dienen: Verlichte wolken Van NelR Contrasten Van Jan Paul Kraaij Naderende herfst Van Bendiks Westerink IJslands landschap Van john.bre Eenvoud Van nelappelmelk Ruig haarmos Van Zeeg Robbenmond |
MGfoto wrote: |
Vraagje..Mss overbodig ![]() |
Arjen Drost wrote: | ||
Klopt! Zie hier de regeltjes (al zie ik deze er zo snel niet tussen staan). Groeten, Arjen |
Jaap Schelvis wrote: |
Inzendingen voor deze opdracht kunnen worden gemaakt en aangeboden vanaf vandaag tot en met zaterdag 9 maart 2013. |
Joop Gerretse wrote: | ||
Bij het eerste bericht in dit topic staat het:
Groet, Joop |
Quote: |
De structuur kan op veel manieren bepaald worden, door vorm, kleur, lijnen en vlakken, licht en schaduw of het ritme van de elementen in je foto. |