Wat heb je er een geweldig en indrukwekkend verhaal van gemaakt, Jan. Ik kende een groot gedeelte er al van, maar het blijft mooi om te lezen. Natuurlijk afgewisseld met erg mooie foto's.
Ik begrijp je voorliefde voor Spitsbergen, en hoop dit mooie stukje Aarde eens aan je te kunnen laten zien.
Ik vind het een hele eer om juist door jou aangewezen te zijn als nieuwe fotograaf van de maand. Ik zal m'n best doen er net zo'n mooi verhaal van te maken als jij hebt gedaan.
Ik sluit mij aan in de lange rij fans,wat een zalige foto's.
Nog even dit bij Ole komen er veel fotografen over de vloer, maar hij praat
steeds over Jan. _________________ Lover Of The Light
Nikon met servies, knijpers en kompas
Gender: Male Age: 29 Joined: 18 Aug 2009 Posts: 80 Location: Lunteren
Posted: Mon 11 Feb 2013, 19:55 Post subject:
Fantastisch Jan, een echt voorbeeld voor mij! Heel inspirerend. Ik zie u morgen in ieder geval! _________________ 'Een goede foto is meer dan een beeld. Het is een goed verhaal in 1 foto.'
Gender: Male Age: 53 Joined: 19 Jan 2006 Posts: 48 Location: Beverwijk
Posted: Thu 14 Feb 2013, 22:21 Post subject:
Ik vond veel je foto's al van uitzonderlijke klasse. Nu ik weet dat je zulke foto's ondanks je beperking hebt kunnen maken, is mijn bewondering en respect nog veel groter geworden. Petje af!!
vrgr, Patrick _________________ Sony A9, Sony 200-600mm, Sigma 24-70mm, Feisol CT 3371 statief + manfrotto 503 HDV kop, RJS Lenssupport, ghillie suit
Gender: Male Age: 73 Joined: 15 Oct 2006 Posts: 14 Location: Driebergen
Posted: Fri 15 Feb 2013, 15:12 Post subject:
Allen, heel hartelijk dank voor de hartverwarmende reacties, die neem ik mee in mijn hart op mijn verder fotoreizen, hartelijke groet, Jan
@Peter, persoonlijk verhaal gemaakt nav de vraag of ik aan mijn handicap en de BBC-ervaring aandacht wilde besteden in samenhang met de gebruikelijke vragen. _________________ Canon 1D-Mark IV; Canon EOS 1-Dx ; 16-35; 70-200; 300 mm ;500 mm; 1.4 en 2,0 ext
Op Pixperience vorig jaar al genoten van je schitterende opnames Jan.
Blijvend onder de indruk van je doorzettingsvermogen en deze reportage met fantastische foto's.
Bijzonder!
Gr. Henk _________________ Canon 6D met wat tele en macro glaswerk. Plus de Panasonic Lumix DC-G80 , Leica DG 100-400mm, macro 60cm . Monopod en Manfrotto driepoot.
Het geheel gelezen , indrukwekkend verhaal , wat een persoonlijkheid en wat een intrigerend mooie platen .SUPER . Vr. Gr. Bert _________________ Nikon D7100 , Nikon D7500 , Nikon , Nikon en Tamron glaswerk
mooie serie heb je neergezet hier en een zeer inspirerend verhaal! Ik vond persoonlijk (waarschijnlijk omdat ik ook vaak in Afrika kom) je serie van de cheetah's met prooien ook fantastisch, maar goed je moet natuurlijk kiezen uit je enorme portfolio
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum