Quote: |
De klimaatcampagne HIER organiseert een fotowedstrijd met als thema klimaat. De maker van de mooiste foto wint een fantastische reis naar de Himalaya of een digitale spiegelreflexcamera. Klimaatcampagne De klimaatcampagne HIER organiseert een fotowedstrijd met als thema klimaat. De maker van de mooiste foto wint een fantastische reis naar de Himalaya of een digitale spiegelreflexcamera. Meedoen?Stuur een foto in met het klimaat als onderwerp. Dat kan een foto zijn waarop iemand iets doet aan het klimaatprobleem, of waarop klimaatveranderingen te zien zijn, of juist een foto van een situatie waar duidelijk niet aan het klimaat wordt gedacht. De fotowedstrijd loopt tot en met 8 september. Prijzen Het klimaatbureau maakt, in overleg met de reisleiding, een selectie uit vijftig foto’s. Een andere deskundige jury bestaat uit de bezoekers van de website, deze winnende foto wordt beloond met een digitale spiegelreflexcamera. Meer weten? Kijk voor meer informatie op de website van HIER |
Annelies wrote: |
Ik heb even gekeken maar na het zien van DIT soort ongein hield ik het toch snel voor gezien... ![]() Annelies |
Jaco Ottevanger wrote: |
Probeer deze link eens. Hier staan een heleboel fotowestrijden op een rij.
Ik heb ze nog niet allemaal doorgespit, maar er staan vast wel 'natuurwedstrijden' bij. http://www.fotowedstrijd.info/overzicht.html gr Jaco |