Posted: Thu 21 Apr 2016, 18:19 Post subject: Afscheid
Beste Nederpixers,
Helaas heb ik hetzelfde bericht als Wijnand, ook ik ga stoppen als moderator op Nederpix.
De laatste maanden werd het steeds lastiger om nog voldoende aandacht aan de site en mijn mod-taken te besteden. Gisteren heb ik de knoop doorgehakt om echt te stoppen.
Heel jammer en ik zal het zeker gaan missen (niet in de laatste plaats de samenwerking met de andere moderators). Maar het is toch de juiste keuze voor mij als persoon. Als het zo uitkomt zal ik nog wel foto´s plaatsen - iets dat er ook bij ingeschoten is sinds ik moderator geworden ben.
Ik wens jullie allemaal het allerbeste, geniet vooral van het fotograferen en al wat daarbij hoort (zoals het plaatsen van je mooiste foto´s op NP natuurlijk).
En aan het hele mod-team: jullie dank ik voor het warme nest dat jullie mij ruim 2 jaar lang geboden hebben. _________________ Er is geen kunstwerk zo mooi, of de natuur overtreft het. -- PicturePoetry & Duurzame Dinkies, ook op Facebook!
Jammer Elisa. Hoop dat je ook weer tijd vindt om wat meer te gaan fotograferen. Wellicht komen we elkaar dan eens tegen.
groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
Beste Elisa
Hartelijk dank voor je inzet de voorbije jaren voor deze fijne site. Een niet te onderschatten opdracht waar ik veel respect voor heb. Het ga je goed. Veel plezier in alles wat je verder onderneemt. _________________ Nikon D750, Sigma 150mm macro, Laowa 60mm F2.8 2x Ultra-Macro Nikon F, Laowa 25mm f/2.8 2.5-5X Ultra Macro
Beste Elisa , bedankt voor al het werk dat je de afgelopen jaren heb verricht voor NP en veel geluk en plezier voor de toekomst .
Vr. Gr. Bert Veerman _________________ Nikon D7100 , Nikon D7500 , Nikon , Nikon en Tamron glaswerk
Gender: Male Age: 44 Joined: 05 Nov 2007 Posts: 2459 Location: Geleen
Posted: Sat 30 Apr 2016, 14:50 Post subject:
Jammer dat je ons team gaat verlaten, maar hopelijk komt er iets moois voor in de plaats, en ik hoop dat we je zeker nog hier zullen tegenkomen met mooie foto's die je nu weer kunt gaan maken.
Gender: Male Age: 66 Joined: 17 Jun 2009 Posts: 191 Location: Nieuw Lekkerland
Posted: Tue 03 May 2016, 17:25 Post subject:
Elisa, hartelijk dank voor de periode dat je je op deze site hebt ingezet.
Hopend je nog regelmatig in je foto's langs te zien komen.
Het ga je goed
Henk _________________ Camera's: Canon 7D
Lens: Canon 100 mm 2.8 IS USM,
Sony RX 10 IV
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum