Maarten van Kempen wrote: |
Nog een vraag: Hoe zit het nu met de foto's die eerder ratings hebben gehad? Worden nu het aantal ratings geteld ipv het gemiddelde? Ik zie nu tenminste bij de hoogst gewaardeerde foto's allemaal seizoensopdrachtfoto's staan. ![]() |
Maarten van Kempen wrote: |
Zoals ik al eerder heb aangegeven vind ik dit een hele positieve verandering.
Een paar vraagjes: Bij een foto staat nu bijv. 'huidige rating: (4x)'. Kan dat niet beter veranderd worden in bijv. 'aantal nominaties 4'? Dat klinkt wat logischer vind ik. |
Tijmen wrote: |
Hoi !
Ik had graag gezien dat de commentaren bij de foto's pas getoond werden, nadat de nominaties/ winnaars bekend zijn. Dit omdat de commentaren toch een onbewuste invloed hebben op het 'stemgedrag'. Greetz, and may the best (wo)man win ! Tijmen |
tjitte v.d velde wrote: | ||
|
Quote: |
Klopt, om toch iets te kunnen meenemen van het oude systeem, worden daar nu alleen het aantal ratings geteld. En aangezien de seizoensopdrachtfoto's veel ratings hebben gekregen, staan die nu bovenaan in de hoogst gewaardeerde foto's.
Kortom, als je nog een keer een heeel erg mooie oude foto tegenkomt, nomineer die dan ook vooral. Dan komen vanzelf de mooiste foto's van de site ook weer in die top 5 bovendrijven. |
Frank_Stavenuiter wrote: |
Als ik nu kijk naar de lijst van meest gewaardeerde foto´s dan zijn dit na 2 maanden nog steeds die foto´s. |