Frank_Stavenuiter wrote: |
Ik ga toch proberen bij iedere foto een commentaar te plaatsen wat wel even zal duren voor dat dat klaar is.
Gr Frank |
digiton wrote: |
Het is mij opgevallen dat de eerste bladzijden beter bekeken worden dan de laatste bladzijden! Misschien is het de volgende keer verstandiger zo laat mogelijk in te zenden, zodat je op deze manier meer kijkers scoort. ![]() |
Sonja wrote: |
@Mods
Even een vraagje...Wilde de bewerking bij m'n foto's zetten, maar ik zie dat ik bij de foto's zelf de tekst niet meer kan wijzigen. Moet ik het dan gewoon onder bij de commentaren zetten ?? Of is er nog een ander manier ? groetjes Sonja |
Albert de Wilde wrote: |
Ik heb alles bekeken en bepaald welke 3 ik wilde nomineren. Dat toen ook maar gelijk gedaan. Voor de aardigheid gekeken of ik een 4e foto kon nomineren en dat was het geval. Ik kreeg geen foutmelding, maar de normale melding dat het was uitgevoerd en dat ik terug kon naar het fotoscherm. Een 5e heb ik maar niet meer geprobeerd. Is er iets niet helemaal goed ingesteld? |
Het is mij opgevallen dat de eerste bladzijden beter bekeken worden dan de laatste bladzijden! Misschien is het de volgende keer verstandiger zo laat mogelijk in te zenden, zodat je op deze manier meer kijkers scoort. ![]() |
Erg leuk bedacht Luc, maar dan zou iedereen dat moeten doen. Of je moet de foto's op de een of andere manier random laten zien. Lijkt me geen eenvoudige opgave omdat te realiseren.
Mvg Ton |